PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ
- Ewidencja dokumentów źródłowych w księgach rachunkowych;
- Ewidencja dokumentów źródłowych w rejestrach dla celów podatku od towarów i usług, sporządzanie deklaracji VAT;
- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym;
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
- Bieżące dekretowanie i księgowanie raportów kasowych i wyciągów bankowych;
- Potwierdzanie sald;
- Rozliczanie delegacji służbowych;
- Obliczanie zaliczek na podatek dochodowy;
- Przygotowanie planu kont wraz z polityką rachunkowości;
- Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz sprawozdań dla celów statystycznych;
- Aktualizacja i rejestracja danych firmowych;
- Sporządzanie bilansu i rachunku zysków i strat na koniec każdego roku podatkowego oraz zeznania rocznego CIT-8.
SPRAWOZDANIE FINANSOWE
- doradztwo w zakresie sprawozdania finansowego
- przygotowanie sprawozdania finansowego
- złozenie dokumentu finansowego w KRS
UPROSZCZONA KSIĘGOWOŚĆ
- Prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług oraz sporządzanie deklaracji VAT;
- Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Ryczałt
- Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, która obejmuje między innymi ustalenie planu amortyzacji;
- Obliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy oraz sporządzanie rozliczenia rocznego;
- Udział w ewentualnych postępowaniach prowadzonych przez organy podatkowe;
- Składanie wszelkich deklaracji w formie elektronicznej na mocy udzielonego pełnomocnictwa.
KADRY I PŁACE
Administracja Kadrowa:
sporządzanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy,
z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, z umowami
cywilno-prawnym,
ewidencja i kontrola ważności okresowych badań lekarskich,
ewidencja szkoleń BHP i urlopów pracowniczych,
ustalanie uprawnień do wypłaty odpraw, odszkodowań,
dodatków stażowych, nagród jubileuszowych, ekwiwalentów,
sporządzanie zaświadczeń dla pracowników, sprawozdań statystycznych GUS,
archiwizowanie dokumentacji osobowej pracowników,
tworzenie raportów kadrowych,
przygotowanie dokumentacji do celów emerytalno-rentowych pracowników.
Administracja Płacowa
- kompleksowe naliczanie płac dla pracowników,
- sporządzanie zgłoszeń, deklaracji i raportów do ZUS i US,
- rozliczanie umów cywilno-prawnych,
- prowadzenie imiennych kartotek wynagrodzeń pracowników,
- sporządzanie przelewów wynagrodzeń, podatku i składek ZUS,
- wystawianie zaświadczeń o zarobkach,
- tworzenie raportów płacowych,
- współpraca z działem księgowości Zleceniodawcy.
- tworzenie regulaminów wynagradzania, pracy oraz funduszu socjalnego,
- tworzenie umów o pracę,
- audyt dokumentacji pracowniczej pod kątem jej kompletności, oraz zgodności z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi,
- korekta, uaktualnienie i uzupełnienie dokumentacji kadrowej zgodnie z wymogami prawa.