Usługi księgowe

PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ

  • Ewidencja dokumentów źródłowych w księgach rachunkowych;
  • Ewidencja dokumentów źródłowych w rejestrach dla celów podatku od towarów i usług, sporządzanie deklaracji VAT;
  • Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym;
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
  • Bieżące dekretowanie i księgowanie raportów kasowych i wyciągów bankowych;
  • Potwierdzanie sald;
  • Rozliczanie delegacji służbowych;
  • Obliczanie zaliczek na podatek dochodowy;
  • Przygotowanie planu kont wraz z polityką rachunkowości;
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz sprawozdań dla celów statystycznych;
  • Aktualizacja i rejestracja danych firmowych;
  • Sporządzanie bilansu i rachunku zysków i strat na koniec każdego roku podatkowego oraz zeznania rocznego CIT-8.
  • UPROSZCZONA KSIĘGOWOŚĆ

  • Prowadzenie ewidencji dla celów podatku od towarów i usług oraz sporządzanie deklaracji VAT;
  • Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, która obejmuje między innymi ustalenie planu amortyzacji;
  • Obliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy oraz sporządzanie rozliczenia rocznego;
  • Udział w ewentualnych postępowaniach prowadzonych przez organy podatkowe;
  • Składanie wszelkich deklaracji w formie elektronicznej na mocy udzielonego pełnomocnictwa.
  • KADRY I PŁACE

    Administracja Kadrowa:
  • sporządzanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy, z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, z umowami cywilno-prawnym,
  • ewidencja i kontrola ważności okresowych badań lekarskich, ewidencja szkoleń BHP i urlopów pracowniczych,
  • ustalanie uprawnień do wypłaty odpraw, odszkodowań, dodatków stażowych, nagród jubileuszowych, ekwiwalentów,
  • sporządzanie zaświadczeń dla pracowników, sprawozdań statystycznych GUS,
  • archiwizowanie dokumentacji osobowej pracowników,
  • tworzenie raportów kadrowych,
  • przygotowanie dokumentacji do celów emerytalno-rentowych pracowników.
  • Administracja Płacowa 
    • kompleksowe naliczanie płac dla pracowników,
    • sporządzanie zgłoszeń, deklaracji i raportów do ZUS i US,
    • rozliczanie umów cywilno-prawnych,
    • prowadzenie imiennych kartotek wynagrodzeń pracowników,
    • sporządzanie przelewów wynagrodzeń, podatku i składek ZUS,
    • wystawianie zaświadczeń o zarobkach,
    • tworzenie raportów płacowych,
    • współpraca z działem księgowości Zleceniodawcy.
    Doradztwo:
    • tworzenie regulaminów wynagradzania, pracy oraz funduszu socjalnego,
    • tworzenie umów o pracę,
    • audyt dokumentacji pracowniczej pod kątem jej kompletności, oraz zgodności z przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi,
    • korekta, uaktualnienie i uzupełnienie dokumentacji kadrowej zgodnie z wymogami prawa.
    Przewiń do góry
    SZYBKI KONTAKT

    Przedstawimy ofertę założenia spółki w 24h!